Zasady przyznawania Punktów PAYBACK w sklepach PSB-Mrówka.
Słowniczek
Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną lub ograniczoną zdolność do czynności prawnych
PAYBACK – Loyalty Partner Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-120), ul. Złota 59 – organizator Programu Lojalnościowego PAYBACK.
Grupa PSB - Grupa Polskie Składy Budowlane S.A. z siedzibą Wełecz 142; 28-100 Busko-Zdrój;
Regulamin PAYBACK – Warunki Uczestnictwa w Programie PAYBACK – dostępny pod adresem: http://www2payback/pl/regulamin
PSB-Mrówka – uczestniczące w Programie Lojalnościowym PAYBACK sklepy prowadzone pod marką PSB-Mrówka, należącą do Grupy PSB – partnera Programu PAYBACK
Punkty PAYBACK – punkty podstawowe lub promocyjne naliczane Klientowi po sfinalizowaniu zakupu przez PAYBACK.
Punkty podstawowe – punkty, które będą naliczane za dokonanie zakupów w sklepach PSB-Mrówka.
Punty promocyjne – dodatkowe punkty, które będą naliczane po spełnieniu warunków określonych w danej promocji.
I. Sposób naliczania Punktów PAYBACK
1. Za każde wydane przez Klienta posiadającego kartę PAYBACK 2 PLN (dwa złote) w sklepie PSB-Mrówka, Klient otrzyma 1 (jeden) Punkt PAYBACK.
2. Punkty PAYBACK przyznawane są wyłącznie za wartość produktów nabytych w sklepach PSB-Mrówka, z wyłączeniem zakupów dokonanych w składach budowlanych PSB i PSB-Profi.
3. Punkty PAYBACK są przyznawane przy zakupie jakichkolwiek produktów z oferty PSB Mrówka, za wyjątkiem doładowań telefonicznych, kart podarunkowych, papierosów oraz usług (np. transport, montaż, itp.).
4. Punkty PAYBACK nie są naliczane w przypadku gdy Klient korzysta z indywidualnie negocjowanych rabatów.
5. Aby uzyskać Punkty PAYBACK Klient musi okazać przy kasie kartę PAYBACK podczas dokonywania zakupów w PSB-Mrówka. W przypadku nieokazania karty podczas dokonywania zakupów w PSB-Mrówka Klient nie otrzyma punktów PAYBACK.
6. Punkty będą naliczane w ciągu 3 dni roboczych od dnia dokonania zakupów z kartą PAYBACK.
7. Punkty PAYBACK zostaną wycofane w przypadku dokonania częściowego lub całościowego zwrotu towarów za których zakup zostały naliczone Punkty PAYBACK.
II. Reklamacje
1. W przypadku gdy Klient stwierdzi, że Punkty PAYBACK nie zostały mu prawidłowo naliczone, może zgłosić reklamację do PAYBACK:
- listownie na adres: Biuro Obsługi Klienta PAYBACK, Ulica Mszczonowska 36 , 96-200 Rawa Mazowiecka
- internet: wypełniając formularz na PAYBACK.pl
- telefonicznie: 801 044 440 (koszt zgodny z taryfą operatora)
Biuro Obsługi Klienta PAYBACK pracuje od poniedziałku do soboty w godzinach: 8-19.
2. Zgłaszając reklamację Klient musi dostarczyć:
3. Reklamacja będzie rozpatrzona w ciągu 14 dni roboczych, licząc od dnia dostarczenia dokumentów określonych w ust. 1.
III. Postanowienia końcowe